Thilda is here

Jaha, okej Malena vann alltså melodifestivalen. Herregud säger jag bara, människan sjunger på opera för fan. E.M.D, Alcazar eller Måns skulle ha vunnit. Tur i alla fall att inte Caroline vann, det hade vart skandal för Sverige. Får väl se hur det går för Malena i Moskva sen då. Sitter här med Thilda nu, eller hon sitter med sin dator och jag med min. Jag har verkligen överenergi nu, bara sovit 10 minuter i natt som sagt. Skrattar åt allt och ingenting. Daniel (min brors kompis, även kallad storebor) kom precis in i mitt rum för att höra om nya killen. Så Emil är alltså hemma igen, men inte Lena. Hon kommer hem senare, för hon jobbar. Ska titta runt lite på andras bloggar nu, skriver senare. Puss!

Thilda är söt!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

du är söt!

2009-03-14 @ 22:54:06
Postat av: Anonym

du är dissarn... med stort n.

2009-03-15 @ 14:07:49
Postat av: Irre

malena söööög!

2009-03-15 @ 15:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0