Thilda a.k.a Doris

Har legat på golvet och verkligen as garvat i flera minuter nu och skrattar än. Är inne på en namnsida och där fanns en namngenerator (klicka på ''namngenerator'' för att komma till sidan). Man kunde titta vad sina barn skulle heta genom att skriva in mammans och pappans namn. Jag sökte först på mig och oscar och vår dotter skulle heta Jessi och vår son Karim. Blir ingen Karim där inte kan jag ju säga, men Jessi var gulligt. Sen sökte jag på Thildas mamma och pappa och det blev Doris. Tänkte direkt på kossan Dorris på bolibompa ni vet? Hon som är med Gösta grävling. ''Da capo Doris, da capo!''.  Det lär ju bli det nya jag säger till henne när hon gör mål på idrotten eller något liknande. Herregud, mascara på hela kinderna nu. Skrattat så jag inte kan andas och så jag fick tårar. Att någon här är trött? Jo tack!

Doris och jag när vi åkte pulka med Linkan för några helger sen, mysig dag!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

störd är du:o

2009-03-14 @ 23:56:43
Postat av: Adde

mina skulle heta bella och august, fula namn tycker jag xd

2009-03-15 @ 14:10:09
Postat av: Anonym

den bilden är otroligt söt :)

2009-03-15 @ 14:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0