Superbra dag

Först ber jag om ursäkt för dålig uppdatering. Dagen blev inte precis som planerat. Efter skolan tog jag bussen till Lidköping och där blir det hemligt. Kan i alla fall berätta att jag kika i lite affärer. Och inne på MQ träffade vi min bror och hans tjej, det är något speciellt med MQ alltså. Träffar alltid folk som man känner där. Linus kom till Lidköping vid 15.45, då drog vi till dansskolan och så hade jag träning. Linus tittade på och han tyckte att jag var grym, även på volterna. Har lärt mig att stå på händer ordentligt nu, väldigt stolt över mig själv. Efter träningen gick vi till ''Elake måns'', där köpte Linus en baguette. Efter det fick vi skjuts hem och sedan blir det hemligt. Har inte hunnit tänka så mycket på min onda hals eller mitt huvud som värker för äns nu. Jag mår inte bra och jag hatar det. Tur att det finns folk som får en att vara glad i alla fall även fast man inte är riktigt kry. Underbar dag, ohyes!

Seriöst, jag är grymt sugen på denna tröja. Ska nog beställa en sådan!



/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Sanna

den är snygg :)

2009-03-03 @ 23:21:05
Postat av: Anonym

fan, den är snygg asså =)

2009-03-03 @ 23:56:02
Postat av: Anonym

kan du inte börja skriva om det där som är hemligt nu? =)

2009-03-04 @ 00:11:18
Postat av: Mathilda

den är snygg:)

2009-03-04 @ 10:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0