Sooova

Har precis fyllt i lite papper till övningskörnings grejjset. Så förhoppningsvis får jag börja övningsköra snart. Väntat i allt för många månader nu. Dagen har vart väldigt lugn, känner att det är vad jag behöver. Bara ta det lugnt och försöka vila. Imorgon är det skola från 8.00 till 13.30, helt okej. Efter skolan blir det bättre än okej! Hade faktiskt tänkt gå och lägga mig nu, mår fortfarande inte bra. Näsan bara rinner, halsen gör ont och huvudet sprängs snart. Fryser gör jag också så nej nu blir det sängen, vi hörs imorgon. Sov gott!

Jag vet att ni älskar mig när jag är oseriös. Bilden är tagen i morses, trött och sjuk. Bra blandning!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

vi kan köra racer;G

vi älskar dig hela tiden!

2009-03-05 @ 21:51:55
Postat av: David

snyyyyyygg e du :)

2009-03-06 @ 06:58:33
Postat av: Oliver

klart vi gör :D

2009-03-07 @ 02:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0