Söndag

Godmorgon! Vaknade för ungefär en timme sen, har ätit lite frukost och sådär. Så var det söndag igen då, men vad gör det när jag är ledig imorn? Absolut ingeeet, så skönt! Kvällen igår var mycket bra, hade faktiskt tänkt hålla detta lite hemligt så mer än så skriver jag inte. Såg bara de tre sista bidragen i melodifestivalen igår, så kan inte ritkigt yttra mig om vilka som var bra och dåliga. Vet faktiskt inte ens vilka som gick vidare, någon som vet? Har i alla fall fixat hem låtarna nu från gårdagens deltävling som även var den sista. Så sitter och lyssnar nu, har bara hört Agnes låt än och den var väl helt okej. Idag ska jag göra detsamma som igår kväll, vilket betyder att det är hemligt. Ska gå och duscha och sådär om en stund, sitter nog kvar här ett tag till. Ha en superbra dag!
Hittade även bilder på oss från Olins på Olins hemsida, klicka här för att titta på alla bilder från fredagskvällen

Sandras kille Erik, min fina Sandra och jag


Jag och min söta Thilda även en liten Louise och Daniel ibak


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Adam

vad du är söt :)

2009-03-01 @ 12:10:50
Postat av: sandra

dom bilderna e verkligen inte fina nån stans !:P

2009-03-01 @ 12:22:51
URL: http://thegirlsandra
Postat av: Erik

du är inte lite snygg du :)

2009-03-01 @ 13:05:39
Postat av: Mathilda

blä xD

2009-03-01 @ 14:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0