Snabbt inlägg

Godmorgon på er! Egentligen har jag inte alls tid att skriva men nu tar jag mig tid. Gick upp 6.00 och åt lite frukost. Sedan gick jag och la mig i mammas säng och snackade med henne lite för länge. Gick in i duschen lite innan 7.00, inte bra med tanke på hur lång tid jag tar på mig på morgonen. Har precis fixat håret och sminkat mig klart så nu är jag i alla fall klart. Ska alladeles snart åka till skolan, börjar 8.00 och slutar 15.20. Jag hatar torsdagar mer än något annat. Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se vad jag hittar på. Men ni får ha en bra dag så hörs vi när jag kommer hem. Puss!

Ammi hjärta Thilda


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

snyggingar ;g

2009-03-05 @ 16:44:34
Postat av: Anonym

poooooooorr!

2009-03-05 @ 16:56:31
Postat av: Mathilda

Thilda hjärta Ammi!(L)

2009-03-05 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0