Snabbt inlägg!

Godmorgon! Gick upp 6.00, käkade frukost och efter frukosten gick jag och la mig i mammas säng. Mamma och jag låg och pratade en lång stund så kom inte in i duschen för äns lite innan 7. Så jag har fått stressa en del, är sjukt seg på morgon egentligen. Men är i alla fall klar nu. Skola från 8.00 till 15.20 idag då. Har sovmorgon till 11.00 på onsdagar egentligen, men ska på föreläsning klockan 8.00, suurt! Efter skolan måste jag städa för det ser för jävligt ut igen. Måste även plugga på samhälls provet. Låter inte som någon rolig dag direkt, men allt det där är ju måsten. Nu ska jag kila ner för att borsta tänderna och sedan blir det skola. Ha en superbra dag!

Jag är skoltrööööööött!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha ah det kan jag la göra;D

2009-03-18 @ 11:56:49
Postat av: Adam

sug min med :D

2009-03-18 @ 16:20:32
Postat av: Anonym

har du kuk? ;o

2009-03-18 @ 16:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0