smaart

Jag skrev förut att jag skulle gå och väcka Melly, men ni tror att det gick eller? Nej, nej han skulle sova ännu längre. Så jag somnade jag med, vi vaknade 21.00 igen så nu lär vi ju verkligen kunna sova i natt. Inte smart!

Han åkte hem nästan precis efter att vi vaknat och då fastnade jag i tv rummet med mamma. Som vanligt ville hon ha ett sånt där ''allvarligt snack'' men jag orkar inte. Mitt liv, mina beslut och jag mår bra så hon behöver inte bry sig. Åh vad jag längtar tills jag blir 18!

Nu ska jag kika runt lite på andras bloggar och sådär. Lär ju inte kunna sova på ett tag i alla fall, var inte så smart att sova så länge. Skriver senare, puss!

keep it inside, if you don't mean it


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

gullunge (L)

2009-03-29 @ 22:26:15
Postat av: Mathilda

amelie är väldans söt!

2009-03-29 @ 22:31:23
Postat av: Emms

så fiiiin

2009-03-29 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0