Skola imorn

Kanske borde tänka på att gå och lägga mig nu. Är tyvärr så att det är skola imorn igen, usch vad jag inte känner för det. Skulle vara så otroligt skönt med sommarlov nu måste jag säga. Mår fortfarande inte bra heller, jävla hals den vill inte bli bra. Imorn är det skola från 9.05 till 13.25, sedan buss till Lidköping med bästa vän Linus. Ska kika i lite affärer och sådär och sedan följer han med och tittar på min träning 16.00. Kom precis på att jag inte packat min dansväska men det får göras imorn för nu är jag trött och vill sova. God natt på er!

Ville bara passa på också att säga att jag saknar brorsan Patrik. Inte vart med honom sen han var med och tittade på min träning förra veckan. Får hoppas på att han orkar ta sig tid till att vara med mig någon dag snart. Han får mig alltid att bli så otroligt glad och jag trivs verkligen i hans sällskap. Det betyder mycket för mig att få vara hans kompis och syrra och jag vill att han ska veta det. Jag har sagt det till honom, men när jag skriver det på bloggen så vet han att jag inte skäms över att tycka så. Som Nasse och Nalle puh var det, bästa vänner. Det var bara det jag ville ha sagt.

' hans fina teckning hänger fortfarnade kvar, bra att titta på om man vill le


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Brorsan !

hihi :)

2009-03-03 @ 00:19:56
Postat av: Lopps

gulliga är ni :)

2009-03-03 @ 00:27:35
Postat av: Anonym

naaw =)

2009-03-03 @ 21:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0