Skit väder

Då var jag klar, som sagt väldigt seg när jag är ledig. Men det hör till, tycker ni inte? Usch vad trött jag blir när jag tittar ut. Nu snöar det, IGEN! Jag som trodde att våren äntligen var på väg. Har tagit lite tabletter men mår fortfarande inte bra. Är varm, har ont i halsen och huvudet och helt slut i kroppen. Men det är bara att bita ihop och försöka tänka på annat. Ska kila ner och titta om jag kan hitta några halstabletter. Skriver senare, puss!

Man blir deprimerad bara av att titta ut.. suck!


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit väder :(

2009-03-02 @ 13:46:16
Postat av: Anonym

Tråkigt :(

2009-03-02 @ 13:49:03
Postat av: Brorsan !

skit väder :(

2009-03-02 @ 13:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0