Sjuuuk

Usch vad jag är trött på att må dåligt. Näsan bara rinner och halsen gör så sjukt ont. Kan knappt svälja längre, nu är jag verkligen sjuk. Men ni tror att jag kommer stanna hem imorn för det eller? Nej, det blir skola precis som vanligt. Klarar som sagt var inte av att vara hemma, stressar upp mig så då. Torsdagar är vår jobbigaste dag också så om jag är hemma imorn kommer jag missa hur mycket som helst. Vilket jag inte har någon lust med att ta igen när jag blivit frisk. Så jag får helt enkelt ta massa voltaren tabletter, nässpray och halstabletter och försöka tänka på annat. Skola från 8.00 till 15.20 imorn, please kill me? Men i alla fall, nu ska jag ta på mig mina sköna duntofflor och sedan krypa ner under mitt varma täcke. Jag fryser något fruktansvärt, det är okej att tycka synd om mig. God natt!

Ganska likt mig, tycker ni inte?


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Adam

haha, jomen jätte likt amelie ;) krya massor <3

2009-03-05 @ 07:09:21
Postat av: Albin

kryaa (L)

2009-03-05 @ 16:44:19
Postat av: Niklas

nej, du är sötare :)

2009-03-05 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0