Sjuk igen?

Fryser fortfarande, hackar tänder, har ont i halsen & öronen och är galet snorig. Att gå ut i bara skinnjacka idag var nog inte så smart, speciellt inte med tanke på att jag började bli frisk. Men men, får hoppas på att det blir bättre under natten. Min sötnos hjälpte mig precis att fixa ''Spotify'', velat ha det länge. Tur att jag har en pojkvän som är duktig på sånt där, för själv fattar jag inte mycket. Hade tänkt gå och sova nu. Börjar 9.35 imorn och slutar 15.20, jag verkligen hatar måndagar. Efter skolan vet jag inte vad som händer, får se vad jag hittar på. Sova och bara ta det lugnt låter ganska lockande, men jag får väl se. Dagen idag har i alla fall vart kanon och hoppas på fler liknande dagar. Nu blir det sängen, sov gott!

I'd do anything just to fall asleep with you


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Sanna

KRYA! (L)

2009-03-16 @ 07:53:51
Postat av: Jakob

krya massor :) hoppas dt blir bättre

2009-03-16 @ 16:24:35
Postat av: Anonym

KRYA :D

2009-03-16 @ 17:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0