Seg dag

Äntligen hemma efter en jobbig torsdag. Engelskan och svenskan gick ovanligt segt, kändes mer som 5 timmar än 3. Mediekommunikationen var väl okej. Vi ska göra ett eget radioprogram som vi ska live sända inför hela klassen sen. Jag, Thilda och Emelie är i en grupp och vi har östeuropa som tema. Emelie var sjuk idag så jag och Thilda fick jobba själva. Jonas (vår praktikant) försökte hjälpa oss. Blev bara en massa flumm, men kul var det. På idrotten idag hade vi bowling. Jag körde med Moa, Thilda och Jennie och jag vann. Heja mig! Efter bowlingen var skolan äntligen slut och jag tog bussen hem. Nu sitter jag och väntar på att vattnet jag ställde på spisen ska börja koka, sedan blir det mat. Sriver efter att jag ätit. Puss!

gick väl kanske inte jättebra, men vann gjorde jag i alla fall! (bara första serien detta)

Moa kör sin egna stil hon

August och Isak står och chillar

Thilda, Louise, Jennie & Moa

& slut resultatet, haha har spelat bättre kan jag ju säga. Men men :)


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

du e så duktig amelie :)

2009-03-05 @ 16:44:49
Postat av: Mathilda

haha jonas e skööön xD

2009-03-05 @ 18:00:23
Postat av: Anonym

bra där :)

2009-03-05 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0