Seeeen

Godmorgon!

Är lite sen så skriver bara dagens planer.

Först är det skola mellan 9.10 till 13.20. Har bara två lektioner idag för samhällen är inställd, men åt andra sidan ska jag vara kvar efter skolan. Vi ska ha vårt natur prov idag efter skolan istället för igår.

Efter provet får jag titta upp någon bra buss till Lidköping, 16.00 är det träning. Får se om jag orkar vara med eller inte, magen gör galet ont. Sen blir det buss hem och när jag kommer hem, duscha, käka och så blir det nog dator.

Är ledig imorgon så ikväll kan jag vara uppe sent utan att behöva tänka på att jag ska upp tidigt nästa morgon.

Nu måste jag kila, ha en superbra dag. Puss!

IMORNIMORNIMORNIMORNIMORN!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

wohoho lediiiig(L)

2009-03-24 @ 10:16:21
Postat av: Anonym

hoppas dom vinner :D

2009-03-24 @ 18:14:35
Postat av: Filip

FÄRJESTAD :D

2009-03-24 @ 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0