Sämst på att plugga

Har precis käkat och ska strax börja plugga. Men det är så sjukt jobbigt när det blir så mycket på en och samma gång. Vet inte i vilken ände jag ska börja och när jag väl börjat läsa i någon av böckerna tänker jag på vilket ämne jag ska öva på efter det. Jag har verkligen ingen bra instuderings teknik, ge mig tips? Ska nog börja med samhällen, känns som om den är lite viktigare än foto provet och naturen är ju till måndag. Plus att samhällen är svårast, det handlar om ekonomi och jag fattar absolut ingenting. Nej, nu ska jag sluta gnälla och försöka plugga istället, skriver senare. Puss!

Emil, Thilda, August och Isak på Ica på en av våra raster idag. Thilda är den
enda som går in för att posea, haha söt är hon!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

de andra är töntar xd

du är söt ja:)

2009-03-16 @ 16:56:36
Postat av: Anonym

haha, dom är sköööna! :)

2009-03-16 @ 17:10:47
Postat av: Jakob

haha, fint ;)

2009-03-16 @ 17:34:14
Postat av: Erki

jag är också kass på dt :(

2009-03-16 @ 19:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0