Säändra

Kom precis hem från stan. Följde med mamma till coop, hon skulle handla så då passade jag på att lämna in mitt cv. De skulle höra av sig om de var intresserade, så får hoppas att dom gör det.

Handla även lite mys till kvällen, har bestämt mig för att titta på Beck med mamma och pappa ikväll. Så vi köpte grönsaker och dip, jag fortsätter med min nyttiga stil jag.

Nu ska jag ut på en promenad med Sandra, som sagt har vi inte träffats på ett tag. Tror det var förra söndagen senast? Men men, så blir det när man inte går på samma skola och inte har så mycket fritid.

Skolan tar upp mycket tid för både henne och mig, sen har vi pojkvän båda två och så har jag dansen och hon ridning. Plus att vi måste hinna med våra andra kompisar. Så det går inte att träffas allt för ofta, men lite då och då i alla fall.

Nu måste jag kila, ha en bra kväll. Puss!

kan inte bli mycket bättre än så här, för det är känslan av att vara kär


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

sööötnos!

2009-03-22 @ 21:36:40
Postat av: Ollie

du är inte lite fin du

2009-03-22 @ 21:56:16
Postat av: Simon

hoppas du får jobbet då =)

2009-03-22 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0