Redan fredag!

Godmorgon! Gick upp 6.00 som vanligt och då var jag inte trött men det känner jag att jag verkligen är nu. Kom på förut att vi inte har vanliga lektioner i skolan idag, bara en och det är sista lektionen när vi har natur. Vi ska fira pi-dagen idag och kommer att delas in i 4 olika grupper tillsammans med andra 1or. Får hoppas att jag kommer i en bra grupp, annars lär dagen bli ganska tråkig. Efter skolan kommer i alla fall Melly och hämtar mig och ikväll blir det bio. Superskönt med fredag idag, veckan har gått kanon fort verkligen. Men jag klagar inte på det, den hade gärna fått gå ännu fortare om den velat. Skriver nog inte för äns ikväll igen, men vi får se. Ni lär ju märka när jag uppdaterar mig. Nu ska jag kila ner och borsta tänder, ha en superbra dag!

Bjöd inte på någon nytagen bild mig igår, så lägger in en nu istället



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

så jävla söt!

2009-03-13 @ 11:13:10
Postat av: Sanna

snygging :)

2009-03-14 @ 02:45:30
Postat av: emmi

<3

2009-03-14 @ 02:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0