Promenad

Kom in för en stund sen, var riktigt skönt att komma ut lite. Hade musiken som sällskap, ibland är det faktiskt skönt att gå ut ensam. Regnade inte längre när jag kom ut så jag slapp bli blöt. Huvudvärken är faktiskt borta nu, är bara otroligt trött i kroppen. Hade faktiskt tänkt ge samhällen en till chans nu, måste verkligen få godkänt på detta provet. Klarade ju förra samhälls provet så då ska jag fixa detta också. Men först måste jag gå och packa dansväskan, har träning imorn som vanligt. Ska kila och göra det nu och sedan blir det plugg igen, skriver senare. Puss!

I'm sorry I can't be perfect


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

sötnooosen!

2009-03-16 @ 20:49:18
Postat av: Anonym

du är söt :)

2009-03-16 @ 21:12:42
Postat av: Jakob

amelie :))

2009-03-16 @ 21:36:27
Postat av: De du

sötaaan =)

2009-03-16 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0