Pluuuugg

Kom hem väldigt nyss, har bara hunnit äta en macka. Ska alldeles strax börja plugga.

Dagen har vart otroligt lång. Är inte van vid att börja 8.00 på en onsdag så har hela tiden gått omkring och trott att det vart torsdag. Känns som om jag inte fått så mycket gjort i skolan idag, är verkligen sjukt trött.

Thilda och jag ska få ledigt nästa onsdag nu i alla fall. Vår mentor kom och pratade med oss om att hon pratat med rektorn och han sa att vi fick ledigt. Så vi behöver bara fylla i en ledighetsansökan lapp och lämna in den. Har utvecklingsamtal imorn så då kan mamma och jag ta det då. Tur att vi har den rektorn vi har så att vi fick ledigt!

Nu ska jag gå och plugga på mitt samhälls prov, borde nog titta lite på natur provet också. För i helgen kommer jag absolut inte ha någon lust med att plugga på det. Jag vet att det inte kommer bli av, för på helgerna vill jag inte ens tänka på skolan. Skriver senare, puss!

Fick lapp av hanna på naturen, söt unge det där!
(
självklart kryssa jag i ''ja'' rutan ;))


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha amelie då, LEBBigt ;)

2009-03-18 @ 16:58:58
Postat av: Anonym

haha, gulligt

2009-03-18 @ 17:40:42
Postat av: Emms

naw, gulligt :D

2009-03-18 @ 19:29:25
Postat av: häna

amelie, jag saknar dig så himla mycket.

2009-04-13 @ 13:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0