Perfekt helg

Dagen har vart underbart mysig måste jag säga. Hela helgen har vart riktigt mysig faktiskt, förutom i fredags på och efter Olins då. Men förutom det har min helg vart kanon, skulle inte velat haft det annorlunda. Är ju även ledig imorn, riktigt skönt. Får se vad som händer, men tror jag vet. Får uppdatera om det imorn helt enkelt. Hade tänkt vara lite social på msn och sådär nu ett tag. Så jag skriver ett till inlägg sen innan jag går och lägger mig. Hoppas er helg har vart lika bra som min! Vad har ni gjort under helgen?

' you'll be the prince and I'll be the princess
(btw, bild från förra sommaren, saknar håret!)


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Daniel

festat och chillat :) fett snygg bild där du!

2009-03-02 @ 01:02:03
Postat av: Mathilda

vart med markus;D

du e snygg!

2009-03-02 @ 01:20:06
Postat av: Tobias

porrunge ;o

2009-03-02 @ 01:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0