Parketten, Olins, Parketten

Nästa fredag är det parketten med 70-80 tals tema, fredagen efter det är det traffic light party på olins. & fredagen efter det är det Club X-Clusive på parketten och även där dresscode traffic light. Alltså meningen med ''traffic light'' är att man ska ha på sig röd tröja om man är upptagen, grön om man är singel och gul om man är lite mitt emellan. På parketten har dom även svart som är ''can you handle me?'' Frågan är ju vad eller vilka man ska gå på och om man ska gå alls. Det beror nog lite på hur det blir med allt, om jag får som jag vill så kommer jag kanske gå ut en eller ingen av fredagarna. För i så fall kommer jag ha bättre saker för mig att göra. Och min dresscode kommer givetvis vara röd om jag går ut.

Ni som bor här omkring, vilka ska ni på och vad ska ni ha för färg på era kläder?
   

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: fiiiaN

båda! svart på parketten oh grön på olins :D

2009-03-14 @ 05:49:34
Postat av: R...

ALLA :D

2009-03-14 @ 10:27:40
Postat av: Hh

Club X-Clusive på parketten bara :)

2009-03-14 @ 10:57:53
Postat av: djc

olins :D

2009-03-15 @ 02:02:31
Postat av: nicklas

Va X-Clusive festen bra?:) jag som arrangerar den // DJ dNCR, skall ni på lördagens fest?:) Dresscode: Dress to impress?:) adda mig gärna; [email protected] :) Love

2009-05-04 @ 17:10:39
URL: http://X-Clusive.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0