Påååsk lov nästa vecka

Börjar få lite ångest över påsk lovet som är nästa vecka. Känns som om alla utom jag ska åka bort.

Folk ska utomlands, bo på hotell, åka till kompisar långt bort och sova där, åka skidor m.m. Men jag, jag ska bara vara hemma och inte göra ett skit. Min sötnos ska jobba hela lovet så honom kommer jag säkert inte heller få träffa så mycket.

Jag hade inte brytt mig om jag skulle vara hemma hela lovet och samtidigt få träffa Melly massor. Men nu har jag inget planerat alls. Parketten med brudarna på lördag och göteborg och shoppa med Emmily någon dag. Annars har jag inget annat planerat. Men de två dagarna/kvällarna tror jag kommer bli mycket bra.

Speciellt dagen med Emmily för henne har jag inte träffat på sjukt länge. Och jag saknar henne otroligt mycket, får hoppas dagen i göteborg blir av bara! Hennes och mitt påsk lov förra året var verkligen oslagbart, saknar den veckan massor. Vi var med varann nästan varje dag, huhu sakna.

Att få åka bort till ett varmt land med mitt hjärta och bara ligga och steka på stranden varje dag. Bada och bara slappa, det vorde ett helt perfekt påsk lov för mig.

Vad ska ni göra under lovet?

oh can't you see, I only want to be with you


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

guuud vad fint öga!

2009-03-31 @ 20:36:32
Postat av: Mathilda

jag ska inte heller göra ngt:)

2009-03-31 @ 20:36:37
Postat av: Sanna

dina ögon, helt otroliga. Ge mig? :o

2009-03-31 @ 20:42:10
Postat av: Tindra

otroligt fina ögon :)

2009-03-31 @ 22:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0