På bussen hem

Haha, just det glömde ju berätta en sak förut. På bussen på väg hem från träningen somnade jag, det är en buss resa på ungefär en halvtimme bara. Så trodde inte att jag skulle hinna somna om jag blundade lite, men de gjorde jag. Vaknade av att någon skakade lite i mig och jag är så otroligt borta när jag är trött så jag flaxade med armarna och trodde att jag drömde. När jag sen slog upp ögonen stod det en kille där och jag fattade inget. Han sa att bussen var framme i skara och att han inte visste om jag skulle av men att det inte vore kul för mig om jag vaknade i skövde fast jag skulle av i skara. Bra tänkt av honom måste jag säga. Så jag tackade för att han väckt mig och sen sprang jag mer eller mindre till bilen. Han gick åt samma håll och när han sen gick förbi bilen tittade han sjukt mycket. Mamma frågade om jag kände honom eftersom han tittade så, då bad jag henne bara köra. Tycker detta var sjukt pinsamt, men otroligt snällt av honom. Är så täppt i näsan så tänk om jag låg där och snarka eller något. Hemskaste med allt är att han går på skolan och han är tvilling. Så vet inte vem av dom jag ska akta mig för sen när jag ser dom i korridorerna i skolan. Dagens ilandsproblem asså!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, bra jobbat amelie! :D

2009-03-10 @ 23:07:01
Postat av: Adam

typiskt dig amelie! haha sooopa

2009-03-10 @ 23:22:57
Postat av: Emmi

HAHAH AMELIEE <3

2009-03-10 @ 23:35:29
Postat av: Mathilda

OMG så jävla kul xD

2009-03-11 @ 00:02:58
Postat av: Anonym

HAHAHAHA!

2009-03-11 @ 10:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0