Övningskörning

Kom hem ganska nyss, körde i mer än två timmar. Har ganska ont i höger foten nu kan jag ju säga. För er som missat det har jag vart ute och övningskört med min pappa. Vi åkte ut till Axvall och körde på trav parkeringen där ute. De gör nog de flesta som bor här omkring första gången de ska övningsköra.

I början var det svårt och jobbigt men sedan gick det lättare och bättre. Jag har inte haft moped eller så innan så därför var det extra svårt för mig. Jag menar inte att det är lätt att köra bil bara för att man kört moped, men det är lättare. Jag visste inte ens vart kopplingen satt innan pappa visade.

När jag väl lärt mig starta och stanna och fick köra lite mer fritt var det roligare och jag ville inte sluta. Pappa har inte precis mycket tålamod så man får räkna med mycket skäll, det gäller att försöka att inte bry sig bara.

Gick i alla fall helt okej för att vara första gången!

Känner att jag verkligen lagt ner tid på outfiten idag. Eller kanske inte, men
är det söndag ska man gå myskläd, det hör till!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Miia

åh, de såg mys ut =)

2009-03-22 @ 17:35:58
Postat av: Adam

tycker jag också att det gör :))

2009-03-22 @ 19:44:35
Postat av: Sofie

gillar din tröja, snygg!

2009-03-22 @ 19:53:10
Postat av: Anonym

myys!

2009-03-22 @ 20:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0