Osminkad= ful?

Sa ju förut att jag skulle ha en mysdag och inte sminka mig och så. Men när jag skulle ut förut så klarade jag inte av att gå ut utan smink. Egentligen är det hemskt hur beroende av smink jag är, mår verkligen dåligt när jag inte har det på mig. Vem har sagt att man är ful om man inte har smink på sig egentligen liksom? Går jag osminkad hemma klarar jag inte av att gå förbi speglar för då mår jag dåligt när jag ser mig själv. När jag köpte ny foundation i veckan köpte jag en ljusare än vad jag brukar och jag tyckte jag såg helt sjuk ut då, men det är för att jag är van vid att ha mörkare. Nu har jag vant mig vid denna nya. Jag måste verkligen ändra på mitt beroende av smink. Antingen trappa ner på sminkningen eller bestämma mig för att gå osminkad minst en gång i veckan. Att gå osminkad minst en gång i veckan är ju i alla fall en början. Det ska jag försöka med bestämmer jag mig för nu. Tror ni jag kommer lyckas?


Myskläderna och den slarvigt uppsatta toffsen är i alla fall kvar


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: M.A

du är ju söt utan smink amelie, så du behöver inte alls ha massa smink på dig :)

2009-03-14 @ 15:56:54
Postat av: melly

sötast hur du än gör

2009-03-14 @ 16:03:17
Postat av: Ollie

du är söt med och utan!

2009-03-14 @ 16:30:36
Postat av: Emms

spelar ingen roll om du är sminkad lr osminkad, fin ändå <3

2009-03-14 @ 16:41:16
Postat av: Mathilda

du e jämt söt!

2009-03-14 @ 21:27:09
Postat av: Anonym

du är så töntig, herregud du vill att folk ska kommentera men kan inte acceptera folks åsikter? ett tips, du har FÖÖR mörk foundation, har världens sminkrand. SÅ nu vet du vad jag tycker så FACE IT och sluta leka populär och tro att alla tycker om dig ;p ett tips bara, för folk stör sig!

2009-03-14 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0