Min onsdag

Äntligen har jag städat klart, att städa är nog det tråkigaste jag vet. Efter skolan tog jag och Thilda bussen in mot stan, jag tog ut pengar och hämtade ut mitt paket. Tror inte att någon har missat att det låg en tröja i paketet. När jag hämtat ut den gick vi till stationen där hämtade Patrik mig och Markus hämtade Thilda. Patrik och jag åkte till Lidköping för att hämta hans bilstereo som vart inne på lagning. Efter det åkte vi hem. När jag kom hem käkade jag lite och pratade med mamma, sedan städade jag rummet. Att det behövdes! Dammtorkade och dammsög, bytte även lakan i sängen. Nu känner jag mig duktig, funderar på att gå ut och gå en sväng och vara ännu duktigare. Får se hur det blir med det, nu ska jag gå och fixa bild på min nya kärlek. Färjestad tröjan!

Jag & Isak i skolan, han sjöng massa gulliga låtar till mig på datorkunskapen

Nu är rummet fint igen, får väl se hur länge det håller


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså du och pk ass :D

2009-03-11 @ 19:02:27
Postat av: Mathilda

hehe mästerfotografen:)

aaaaamelie, jag önskar att det bara vore vi;)

2009-03-11 @ 19:02:48
Postat av: Danne

jaså du och pk ass :D

2009-03-11 @ 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0