Onsdag

Godmorgon! Hade ställt alarmet på mobilen på 9.15, men vaknade av mig själv 8.30 så då gick jag upp. Har ätit lite frukost, egentligen skulle jag behöva äta mat eftersom vi inte får någon i skolan. Men är verkligen inte hungrig, mår som sagt inte bra. Jag har även hunnit med att duscha och fixa håret så det är bara sminket kvar. Sitter just nu och ränsar musik på min dator. Minnet på mobilen var fullt så jag tog bort alla låtar och ska nu försöka få in lite nya låtar på den. Har inte ränsat på länge så ligger kvar massa gammal musik som nu ska bort. Börjar 11.00 idag, Thilda och hennes mamma kommer och hämtar mig 10.40. Har 4 lektioner idag och den enda som är jobbig är natur. Efter skolan måste jag och Thilda plugga, har en filmanalys att göra. Nu hade jag tänkt gå och sminka mig, skriver mer sen. Puss!

& jag saknar min systeryster!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sötnosar(L)

2009-03-04 @ 10:28:46
Postat av: Sanna

så söt bild! :)

2009-03-04 @ 16:05:36
Postat av: Petra

gullungar :)

2009-03-04 @ 16:16:03
Postat av: Anonym

söta är vad ni är :)

2009-03-04 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0