Onsdaaag

Godmorgon!

Vaknade 7.30 redan, men ville inte gå upp då eftersom jag är ledig. Så typiskt, varje gång jag kan sova hur länge jag vill vaknar jag tidigt. Försökte somna om, tror jag somna i någon timme till. Sen kika jag tv en lång stund och vid 11.00 gick jag upp.

Har precis ätit frukost, sitter vid msn och pratar med Thilda om dagen. Kommer bli en galet bra dag! Vädret och humöret är på topp och det är så otroligt skönt att få vara ledig.

Nu ska jag gå och träna, känner att det blev lite mycket till frukost. Ska öva danserna från träningen igår.
Skriver senare, puss!

blir på så otroligt bra humör av att titta ut på de fina vädret!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

blev lite äcklad av mig xD

kmr bli fett naaaajs;G

2009-03-25 @ 12:22:01
Postat av: Miia

ser härligt ut :)

2009-03-25 @ 14:04:36
Postat av: tihi

så jävla hääärligt! :)

2009-03-26 @ 06:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0