Om dagen

Så var jag hemma igen då. Dagen har gått väldigt fort faktiskt. Skolan har vart helt okej, inte gjort något som var jobbigt. På naturen orkade inte Isak anteckna det vi skulle anteckna från tavlan. Så han bad Thilda skriva åt honom, och hon kan aldrig säga nej. Så självklart skrev hon åt honom. Då tog jag pappret från henne och Isak tyckte då att jag skulle skriva åt honom. Jag skrev ''sug min kuk'' och gav tillbaka hans papper. Då fick jag en lapp tillbaka med en söt dikt på, Isak bara älskar mig! Slutade 15.20 och då kom mamma och hämtade mig. Vi åkte till aberdeen, där köpte jag ny foundation och en ny mascara. Provade en ny foundation sort av samma märke som jag alltid haft. Samma med mascaran, man måste ju förnya sig lite ibland! Efter det gick vi till systemet och sedan blev det en sväng till coop. Mamma och jag tog en liten fika på resturangen där, blev varsin räksmörgås. Sen handla vi lite, Thilda satt i kassan så pratade med henne en stund. Hörde mig även för med sommarjobb där, de sa att jag skulle skriva ett brev om mig själv och skicka med ett foto. Så ska försöka hinna med att fixa det ikväll så jag kan åka dit med de imorn innan min träning. Annars får jag ta det på onsdag, är ingen brådska med det. Nu sitter jag här vid datorn och myser i mellys mjukisar. Att vara kär är nog bästa känslan, allt känns så underbart!

Emil och Isak på natur lektionen, alltid så fokuserade på arbetet

Emil är som han är. störd

På matten märkte Thilda och jag varann. Hon skrev Thilda och Melly
på mig och jag skrev Ammi på henne

  
Min fina dikt från Isak

Foundation från Maxfactor, 150 kr
Mascara från Maxfactor, 99 kr


Min och mammas fika


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

glaaad för din skull! VERKLIGEN <3

2009-03-09 @ 18:24:44
Postat av: MELLY :@

DE DÄR E MINA MJUKISBYXOR :D

2009-03-09 @ 18:38:22
Postat av: Anonym

naaaw :D

2009-03-09 @ 18:53:21
Postat av: jossssseeee

den där mascaran har jag med, feting bra :D & att vara kär är nog det underbaraste som finns :)

2009-03-09 @ 21:06:48
Postat av: Mathilda

glad fär din skull:)

natur oh matte med måndagar är roliga xD

2009-03-09 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0