Nyklippt och grejer

Kom hem för en liten stund sen, sitter och äter lite smörgås nu. Ska alldeles strax hoppa in i duschen.

Skolan idag har gått ovanligt fort och det klagar jag absolut inte på. Efter skolan tog Thilda och jag bussen in mot stan och gick till hälso studion för att titta priser. Vi har bestämt oss för att börja gymma. Mamma klagar så på att jag äter för lite och tränar för mycket, men jag tycker det är tvärtom. Vi bestämde oss i alla fall för att börja nästa vecka, vi tänkte köpa ett ''10 kort''.

14.15 hade jag tid hos frisören, klippte mig på studio 5 som vanligt. Min frisör är så gullig, hon är så mysig att prata med! Håret blev väl lite sådär, men det tycker jag alltid när jag inte fått fixa frisyren själv. Därför hade jag tänkt gå och duscha nu och sedan fixa frisyren så som jag vill ha den.

På busstation träffade Thilda och jag Ramyar, pawan och en av deras kompisar. Vi stod och prata med dom tills bussen gick och nu är jag då som sagt hemma.

Melly kommer hit senare, vet inte vad vi ska göra men det får vi väl se. Hade tänkt hoppa in i duschen nu, kanske fixar ett kort på hur håret blev sen också. Vi får se, skriver senare i alla fall. Puss!

På fotolektionen skulle vi ta en kreativ bild. Bilden skulle innehålla en
frukt, en kroppsdel och en bok. Visst lyckades jag få frukten kreativ
i alla fall?

Ramyyyyyyar


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHA!

2009-03-27 @ 18:00:07
Postat av: Sanna

kreativt amelie, hahah! :D

2009-03-27 @ 18:04:18
Postat av: Emms

asså, hahah så typiskt dig!

2009-03-27 @ 18:06:31
Postat av: Jakob

otroligt kreativt :D

2009-03-27 @ 18:47:56
Postat av: Mathilda

haha sjukt kul:D

2009-03-28 @ 11:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0