Nykär

Jaha, de flesta har redan gått och lagt sig så då får väl jag också göra det. Dagen har vart bra, fått en del gjort och det känns bra. Imorgon får jag äntligen träffa min Melly igen, inte träffats sen i söndags. Fast jag tror bara att det är nyttigt att få sakna varandra mer än vanligt ibland. Nu när man är nykär saknar man varann direkt när man gått ifrån varandra, så är det inte sen när man blivit vana vid att ha varandra. Jag själv tror att om man väntar någon eller några dagar emellan varje gång man träffas så är man nykär längre än de som träffas varje dag. Jag tror också att det är viktigt att inte prata för mycket på msn och sms, blir så lätt missförstånd då. Melly och jag pratar inte så jättemkt på msn och sms, bättre att prata när man är med varandra. Men det kan ju vara olika från par till par förstås. Hur som helst, börjar 8.00 imorgon och slutar 15.20, torsdagar är verkligen den dagen jag hatar mest. Men efter skolan blir det som sagt mysigt i alla fall. Nu ska jag gå och smörja in mig med mitt body butter, sedan sova. God natt!

God damn your beautiful to me


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag tror precis som du! :)

2009-03-12 @ 00:10:14
Postat av: Elin

jag håller med dig, det är bra att vara ifrån varandra lite :) brukar hålla längre då!

2009-03-12 @ 06:58:50
Postat av: Anonym

du är väldigt smart (:

2009-03-12 @ 22:18:54
Postat av: Mathilda

vem är det som skriver så snyggt påå din hand sägs;)

2009-03-12 @ 22:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0