Nu lyssnar jag på mamma & mitt hjärta

Godmorgon på er. Gick upp 7.00, tror jag sovit 1 timma i natt bara. Vart en dålig natt helt enkelt. Nu ska jag berätta för er vad det är som vart hemligt i lite mer än en vecka nu. Det känns jobbigt att hålla det hemligt, jag mår inte bra av det längre. Så nu ska ni få veta. Tror nog att ni fattat att det är en kille jag träffat, eller hur? Han heter Oscar Mellgren och är helt underbar. Jag har velat hålla detta hemligt eftersom att mina kompisar klagat så på mig, men man kan inte hjälpa vad man känner. Så nu lyssnar jag på mamma och mitt hjärta, jag skämms inte över vad jag känner för denna pojke. Har jag inte kompisarna kvar för att jag blir kär så får jag vara utan kompisar. Jag kan inte bestämma över mina känslor och jag borde inte bli straffad för att jag är kär. Speciellt inte när dom har kille, då borde jag väl också få det. Ingen förstår hur sjukt lycklig han gör mig, det är galet. Jag är verkligen kär denna gången, det går inte förklara vad jag känner. För känslan är så stark och så starka ord finns inte. Om han är lycklig och jag är lycklig så är väl allt bra? Eftersom det vi känner för varandra är det enda som spelar någon roll. Sen vad alla andra tycker är upp till dom. Jag vet i alla fall att han är den mest underbara personen jag träffat, ingen annan har behandlat mig på samma ''prinsses aktiga'' sätt. Jag är kär och lycklig, så snälla låt mig vara det nu. Nu vet ni och det känns verkligen skönt för mig. För det är jobbigt att hålla sina känslor hemliga, jag är inte lika stark som Julia i ''Romeo & Julia''.

I don't care what they say, I'm in love with you


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

jätte fint skrivet sötnos(L)

2009-03-09 @ 10:59:24
Postat av: MELLEPELLE

I won't hesitate no more, no more

It cannot wait I'm sure

There's no need to complicate

Our time is short

This is our fate, I'm yours

2009-03-09 @ 13:24:08
Postat av: Brorsan !

det är ju bara än pinne ? vart är musklerna :P

2009-03-09 @ 16:29:21
Postat av: MELLE

ja kanske inte spänner mig din knubbsäl pk

2009-03-09 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0