Nu har jag tänkt om

Kom precis hem från skolan och har hunnit byta om till träningskläder. Ska ut och springa efter detta inlägg hade jag tänkt.

Min pojkvän och mamma och även några i klassen har fått mig att inse vad det är jag håller på med. Så jag ska nu ta tag i det. Äta mycket mat men träna massor också och unna mig något extra gott någon gång ibland. Det var inte någon uppmärksamhet jag ville ha, jag trodde bara att jag mådde bättre när jag gjorde som jag gjorde. Men klart jag inte gjorde det!

Har insett att det finns så mycket jag kan förlora och det vill jag inte, så jag tänker verkligen försöka nu. Jag vet att jag kommer lyckas bara jag vill och jag vill så jag kommer lyckas. Jag är glad att jag har den pojkvännen jag har, för jag vet att han bryr sig om mig och vill mig det bästa.

Nu ska jag ut och springa sedan laga mat, för ett riktigt mål om dagen bör man äta. Efter det ska jag träna på danserna från träningen och även göra lite situps och sådär. Blir nog bra, bloggar senare. Puss!

you're the closest to heaven that I'll ever be


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra amelie! Finns här i alla lägen det vet du <3

2009-03-30 @ 16:52:55
Postat av: Sanna

du vet vart jag finns gumman, men det är bra att du tänkt om! (L)

2009-03-30 @ 17:45:37
Postat av: Mathilda

Du kommer klara det sötnos(L)

2009-03-30 @ 18:40:47
Postat av: josse

skit bra amelie, du kommer klara det finfint!

2009-03-30 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0