Nu blir det Vara

Nu ska jag dra till Vara med min bror och hans tjej. Ska som sagt på dansuppvisning, de är streetdance de dansar så blir kul att se. Ingen har väl missat att det är just den dansen jag dansar?

Ska försöka ta kort som jag kan lägga upp sen, får se om jag får några bra. Beror väl på vad vi har för platser, det återstår att se helt enkelt.

När jag kommer hem blir det nog promenad med brorsan, Patrik. Han är så söt och ställer alltid upp när jag är lite ledsen. Blir glad när han frågar om promenad sådär när jag inte riktigt är på humör. Då vet jag att han bryr sig. Du betyder mycket, bara så du vet.

Nu kilar jag. Ha en bra kväll!

Min älskade bror och jag för några månader sen. Jag saknar den där tiden måste jag säga


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

gulliga ni e :)

2009-03-19 @ 21:34:47
Postat av: Jakob

Lika som fan är ni ;o

2009-03-19 @ 21:53:11
Postat av: Anonym

sött kort =)

2009-03-19 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0