Nattis

Nu börjar klockan bli mycket och jag är galet trött verkligen. Så det blir sängen nu, ska försöka sova länge imorgon.

Imorgon ska jag övningsköra för första gången, får hoppas det går bra. Efter det måste jag plugga på natur provet vi har på måndag. Kul att behöva plugga till ett prov när det är helg, dålig planering av läraren? Mja, vet inte men jag gillar't inte i alla fall.

Nu blir det sängen, sov gott sötnosar!

Skin, skin som den sol du är. Låt hela världen se ditt vackra leende..


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Erki

söt som socker :)

2009-03-22 @ 11:52:41
Postat av: Anonym

gulligull!

2009-03-22 @ 13:36:30
Postat av: Mohammed

naw, söta bilder =)

2009-03-22 @ 17:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0