Natti

Nu hade jag tänkt krypa ner under täcket och sova. Fryser och svettas på en och samma gång, jag vill inte vara sjuk! Dagen har vart underbar så förutom att jag är sjuk mår jag kanon. Imorgon är det skola från 11.00 till 15.20, kärlek på sovmorgonen! Efter skolan ska jag och min söta Thilda plugga, har en inlämning på en film tills torsdag. Tråkigt men tyvärr måste det göras. Ni vet, skolan är faktiskt viktig. Efter ännu en superbra dag säger jag nu; god natt!

Någon som har bra tips på vad man kan äta/dricka för att bli frisk? Alla förslag är mer än välkommna!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Hanna

te med honung! :)

2009-03-04 @ 00:11:57
Postat av: Albin

halstabltter? (a)

2009-03-04 @ 16:04:38
Postat av: Anonym

någon krydda, kommer inte ihåg va den heter :$

2009-03-04 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0