Natti natt

Hm, ja jag har inte mycket mer att säga än att det är dags för sängen nu.

Sjukt gött att färjestad vann förut, det gjorde mitt humör en aning bättre vill jag lova.

Måste bara säga en sak angående mitt inlägg jag la in förut idag om att jag ville vara någon annan. Det där jag skrev om ''en pojkvän som får en att må bra'', jag menade att alla de där grejerna jag räknade upp hörde till ett bättre liv. Pojkvän som får mig att må bra och familj som ställer upp har jag redan. Så jag är halvägs där. Det var inte meningen att ni skulle tro att min pojkvän fick mig att må dåligt. För det får han inte, visst gör han mig ledsen ibland. Men det är så ett förhållande fungerar, att bli sårad och såra tillbaka. Det är då man inser känslorna för varandra.

Mina känslor för honom är starka och jag vill inte ha en annan pojkvän än honom, han är den bästa och någon finare finns inte. Om jag får bestämma kommer vi att vara tillsammans resten av livet, men det är bara om jag får bestämma. Men men, nu vet ni i alla fall att det absolut inte var menat så. För bättre kille får man leta efter, det kan jag lova er.

Nu blir det sängen, sov gott!

Du har mitt hjärta i din hand, det är ditt val vad du vill göra med det


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

ni är gulliga :)

2009-03-19 @ 22:28:47
Postat av: Anonym

jag är nog ganska mkt finare än han;)

2009-03-19 @ 23:15:45
Postat av: Mathilda

ni e söta:)

2009-03-20 @ 07:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0