Natti!

Thilda och jag var ute och gick ungefär en timme, var skönt med lite luft. Blev en hel del tjejsnack, men det är så det vara. Gosh, jag älskar att vara tjej!

Jag ska faktiskt redan gå och lägga mig även fast jag börjar sent imorgon. Har bestämt mig för att gå upp 6.00 och gå ut på en promenad, man förbränner mycket mer om man går ut innan frukosten.

Imorgon är det skola från 9.10 till 13.25, kärlek på tisdagar. Efter skolan blir det buss till Lidköping, ingen aning om vad jag ska göra tills träningen börjar men får väl kika i lite affärer och så. Träningen börjar som vanligt 16.00.

När jag kommer hem efter träningen blir det mat och dusch. Blir kanske även en promenad med Sandra, det får vi se.

Nu måste jag sova, sov gott sötnosar!

insåg just att mitt fritidskort gått ut, kul kul jag som behöver det imorn..


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

illa du ;)

2009-03-30 @ 22:20:04
Postat av: Erki

haha inte kuul :D

2009-03-30 @ 22:21:00
Postat av: Mathilda

inte kul!

2009-03-30 @ 22:31:42
Postat av: höhöh

trööökigt ;D

2009-03-31 @ 18:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0