Natti!

Förlåt att jag bara försvann förut. Men Melly vaknade till tillslut och bestämde sig för att komma hit. Så vid 22.00 tiden kom han äntligen hit.

Känns som om det var hur länge sen som helst som jag träffade honom. Men det var senast i tisdags och det är väl inte jättelänge sen egentligen? Jag njuter verkligen av varje sekund jag får spendera med honom. Jag är lycklig med honom, det är jag.

Vi gjorde inte så mycket, kikade tv och låg och prata väldigt mycket. Vi brukar inte prata så mycket så det kändes skönt. För jag kan faktiskt prata om det mesta med honom. Väldigt mysig kväll blev det i alla fall tillslut!

Imorgon ska jag försöka ta mig in till Lidköping och shoppa lite grann. Efter det ska jag vara med Melly igen, får hoppas på att han är piggare imorgon.

Nu blir det sängen och sova, sov gott gullungar!

Sjukt mysigt med levande ljus och ligga och lyssna till Mellys hjärtslag

Only you, Oscar Mellgren (L)


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Adam

ser mysigt ut :)

2009-03-21 @ 03:09:36
Postat av: Anonym

gullungar är ni!

2009-03-21 @ 03:10:59
Postat av: Hihi

åh vad mysigt det där såg ut :)

2009-03-21 @ 15:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0