Naglar

Sådär nu har jag målat mina naglar i en ny färg. Blev inte den vanliga röda, tänkte att jag inte skulle ha samma hela tiden.

Blev ett silver/vitt denna gång istället, ser lite sådär vårigt ut. Får väl se hur länge jag har det, saknar den röda färgen redan. Det har liksom blivit min färg!

Nu ska jag dipa grönsakerna i dipen jag gjorde förut. mysa i Mellys tröja och kika tv med mamma, hög mysfaktor på det! Känns verkligen underbart att få vara ledig imorn och att dagen ska spenderas i Karlstad, kärlek på det.

Skriver senare, puss!

Nya färgen på naglarna, vad tycks?


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: melle

ja som gillar dom röda =/

2009-03-24 @ 21:51:16
Postat av: Adam

fiint :))

2009-03-24 @ 22:21:30
Postat av: Sanna

det va snyggt amme :)

2009-03-24 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0