Naaatti natt!

Usch vad jag fryser, trött och förskyld är jag också. Så att krypa ner under täcket och sova låter väldigt lockande nu. Imorgon är det redan fredag, sjukt vad denna veckan gått fort. Tycker ni inte det? Helgen kommer blir super, har längtat efter denna helgen enda sen förra helgen då planerna för denna helgen bestämdes. Imorgon är det skola från 8.00 till 15.20, inte kul alls att gå så sent på en fredag. Melly kommer och hämtar mig efter skolan och på kvällen ska vi på bio. Vi ska se ''män som hatar kvinnor'', jag tycker faktiskt att den verkar bra. & på lördag ska vi till göteborg, som jag längtat! Kommer bli otroligt mysigt och jag är sjukt sugen på att shoppa så hoppas på att jag kommer hitta mycket. För söndagen har jag inga planer men det dyker väl upp några ideér för den dagen under helgen. Nej, nu ska jag gå och smörja in mig med mitt body butter och sedan sova. Hoppas ni haft en bra dag, god natt!

Then I met someone and eh, eh eh there's nothing else I can say


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Dannie

oh, ben ;R

2009-03-13 @ 00:20:59
Postat av: Anonym

oj, lite ben där ja (a)

2009-03-13 @ 06:45:14
Postat av: Sanna

men amelie då, porrigt ;o

2009-03-14 @ 02:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0