Myyys

Vid 4a tiden kom min sötnos till mig. Det första jag gör när han kommer är att klämma hans fingrar i dörren. Usch vad dåligt samvete jag fick! Men jag gjorde som Karlsson på taket och gav honom ''kuckiluck medicin'' alltså godis. Försökte lägga en isklamp på med men det gjorde för ont, så det fick bli några pussar och lite blåsande istället. Trodde först att ena fingret var brutet, men det blev bättre senare. Eftersom han var ganska borta efter de där (inte konstigt med tanke på hur fruktansvärt ont det måste gjort) och eftersom jag var lite små trött så låg vi bara i sängen och titta tv och prata. Han var tvungen att dra hem redan innan 21.00 för han ska upp tidigt imorgon och jobba. Huhu, nu träffas vi inte för äns torsdag. Långt dit men som sagt det är väl bra att va ifrån varandra också. Kanske går att ordna så att vi kan träffas någon dag tidigare men det får vi väl se. Finns ju telefon, sms och msn som tur är. Men alltid mysigast att träffas i verkligheten. Nu sitter jag här och käkar lite sallad, dricker vatten och myser i sötnos tröja. Jag älskar't! Om en stund kommer min Thilda hit. Hon ska sova hos mig, otroligt länge sen det hände. Kommer bli massa myyys!

Min snygging, bara miiin

And love is all that I need, and I found it there in your heart

Min glamorösa kvällsmat, haha känner att jag verkligen lever ett glammigt liv idag!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

fyfan vad söta ni är!

2009-03-14 @ 21:30:43
Postat av: MELLYOFD00M

du e ju sööööötast som finns <3

2009-03-14 @ 21:48:26
Postat av: Emms

gosh, så söta! :)

2009-03-15 @ 14:07:28
Postat av: Mathilda

ni e gulliga!:)

2009-03-18 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0