Myyys söndag

Melly ligger och sover och har gjort det ett tag så jag tänkte passa på att uppdatera lite.

Jag var som sagt med Thilda och Melly förut. Vi kikade tv en stund och sedan gick vi ut i den härliga solen på en promenad. När vi gått ett tag kom Thildas pojke och hämtade henne och då gick Melly och jag hem till mig.

Vi har inte gjort speciellt mycket, båda är väldigt trötta så det har bara blivit tv och sådär. Han somnade för ungefär en timme sen så ska nog gå och väcka honom nu. Han måste ju kunna somna ikväll sen också.

Jag skriver såklart senare, puss!

jag mår bra, så jag fattar inte varför ni inte bara kan låta mig va. Så trött på't nu..


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag älskar dig!

2009-03-29 @ 21:13:26
Postat av: Anonym

porr unge :D

2009-03-29 @ 22:23:25
Postat av: Emms

haha, sööt bild! :)

2009-03-29 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0