Myyys lördag

Dagen/kvällen har vart mycket bra och mysig.

Dagen började med en lång sovmorgon. Vid 15.30 tiden åkte jag till Melly, vi åkte till Götene för att titta på fotboll. Han har bytt lag från Källby till Hällekis och de nya lagets a-lag hade match idag som han ville se på. Den matchen slutade 1-1, regningt och kallt men sällskapet var bäst.

Efter matchen åkte vi hem till Melly och tittade på tv. Melly somnade ganska snabbt men jag somnade faktiskt inte, jag låg istället och tittade på simpsons.

När han vakna låg vi och myste en liten stund och sedan åkte vi hem till hans kompis Joakim. Där såg vi på ännu mer fotboll med honom och Simon. Det var Sverige-Portugal som spelade och matchen slutade 0-0. Jag tycker verkligen att fotboll är jättetråkigt men sällskapet gör allt, så det var inte så farligt.

Efter fotbollen åkte Melly och jag hem till mig. Vi myste bara och titta på tv och nu har han precis åkt hem. Han har match med de nya laget tidigt imorgon, så han måste vara utvilad. Jag ska självklart dit och titta eftersom det är hans första match med dom, Thilda följer med mig så jag blir inte ensam.

Senare när matchen är slut ska jag vara med Melly och Thilda, får väl se vad vi hittar på. Men nu måste jag faktiskt gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon. Måste gå upp redan 8.30 och det är tidigt för mig.
Ni glömmer väl inte att ställa fram klockan en timme också? Sommartid nu vet ni!

Sov gott och god natt!

tack mitt hjärta, för alla stunder du ger mig


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Frida

åh vad söta ni e :)

2009-03-29 @ 03:42:46
Postat av: Anonym

ni är ju för sööööta

2009-03-29 @ 03:43:37
Postat av: Mathilda

ni e söta ihop:)

hoppas på en bäst dag idag!

2009-03-29 @ 09:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0