Mys kväll

Kom in från promenaden med Sandra lite efter 21.00. Var mysigt att få prata av sig lite med henne igen, vi hade en hel del att prata om kan jag ju säga.

När jag kom in gjorde jag iordning en tallrik med fil och jordgubbar och skar ner grönsakerna till dipen. Dipen hade jag redan fixat innan så tog ut den från kylskåpet bara. Det blev ''holiday'' denna gången, man måste ju våga testa lite nytt ibland.

Sen gick jag upp till tvn till mamma och pappa och titta på Beck, det är paus nu så då passa jag på att uppdatera lite.

Denna dagen/kvällen blir ett perfekt avslut på en underbar helg. Helgen har vart den bästa på länge, helt klart.

Nu börjar Beck igen, så nu ska jag gå tillbaka till tvn. Ha en bra kväll!

innan jag skulle ut var jag självklart tvungen att posea lite..

Inte helt fel, galet gott är det


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla söt(L)

lär mig oh va nyttig(a)

2009-03-22 @ 21:45:48
Postat av: Adam

ser galet gott ut! ;o

2009-03-22 @ 21:55:45
Postat av: Sanna

GULLUNGE =)

2009-03-22 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0