Min Melly

Jag tycker om dig otroligt mycket. Varje kyss med dig känns som första kyssen. Att få vara din betyder mycket för mig, du får mig verkligen att må bra. Jag struntar i vad andra säger, för det enda som spelar någon roll är vad vi känner för varandra. Det jag känner för dig går verkligen inte beskriva med ord, för så starka ord finns det tyvärr inte. Det vi delar är verkligen äkta kärlek och jag har faktiskt inte känt så här förut. Känslan är underbar och jag hoppas att den aldrig tar slut. Jag finns här sötnos, glöm inte det.

Amelie hjärta Melly


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: mell

tack <3 dina ord betyder <3

2009-03-15 @ 02:57:16
Postat av: Anonym

sv: va roligt :) tävlingen avslutas på onsdag och då utser jag vinnaren, lycka till & vad ska du göra denna underbara söndag?

2009-03-15 @ 08:56:22
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Brorsan !

vad sak man säga ? grattis :) i happy amelie nu för tiden eller ? :P

2009-03-15 @ 12:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0