Min dag

Kom hem för ett tag sen, är helt slut i kroppen nu. Skolan var jobbig, är galet skoltrött som sagt. Efter skolan tog jag bussen till Lidköping och mötte upp Filiph, köpte förköp till mig och Thilda till Club x-clusiv. Hann även snacka lite skit, sen ringde melly och så kom han och då åkte Filiph. Melly och jag gick lite på stan och kika i affärer, tror jag hittat vad jag ska ha på mig på Club x-clusiv. Får åka till Lidköping snart igen och testa och se om det passar. 16.00 hade jag träning och det gick faktiskt väldigt bra idag. Nästa vecka ska vi börja med pardans, det ser jag fram emot. Efter träningen tog jag bussen hem och när jag kom hem duschade jag och sedan käkade jag jordgubbar och fil. Nu ska jag gå och försöka plugga mer på samhällen och även på foto provet som är imorn. Skriver senare, puss!

4 April på parketten, någon mer som ska dit?

3 prov att öva på, det är okej att tycka synd om mig


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag tycker synd om dig, det gör jag alltid (a)

2009-03-17 @ 19:18:15
Postat av: Emms

haha, du bara klagar jämt du ;) (a)

2009-03-17 @ 20:38:16
Postat av: Anonym

klart alla tycker synd om dig, bara för att du är så snygg :)

2009-03-17 @ 21:04:36
Postat av: Mathilda

wihoho den 4 april(H)

2009-03-18 @ 07:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0