Min blogg

Har tittat igenom hela min blogg, ganska kul. Första inlägget jag skrev, skrev jag att jag nog inte skulle bli så seriös med bloggen. Men jag har ju vart seriös redan från första början, har uppdaterat flera gånger per dag varje dag. Faktum är att jag nu nästan blivit lite beroende av den, jag känner mig tvungen att uppdatera flera gånger varje dag. Men det är ju inget negativt direkt, fler inlägg resulteras i fler läsare vilket blir positivt!
Nu hade jag tänkt kila ner för en dusch. Med tanke på hur lång tid jag tar på mig att göra mig iordning så skulle jag nog duschat för länge sen. Men i alla fall, vi hörs senare!

suttit och tittat igenom gammla bilder på datorn, så därför bjuder jag på en av dom
ca 4 månader gammal, så inte sådär jättegammal kanske men i alla fall



/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

sötnos ammi!(L)

2009-03-01 @ 14:43:04
Postat av: Adam

lika söt då som nu ju :)

2009-03-01 @ 14:44:24
Postat av: Peter

snygg :)

2009-03-01 @ 15:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0