Måndag

Godmorgon!

Gick upp vid 7.00, åt lite frukost, duschade, sminkade mig och fixade håret så nu är jag klar.

Thilda är tydligen sjuk, hon har ont i magen så hon ska inte till skolan idag. Jag har också ont i magen, mensvärk så jag tror jag dör. Men det är bara att ta värktabletter och köra, kan inte vara hemma från skolan varje gång man har mensvärk.

Börjar 9.35 och slutar 15.20, lång och tråkig dag. När jag kommer hem skulle jag vart med Thilda, men nu är hon ju hemma från skolan. Så då får jag väl se vad jag ska göra istället.

Nu måste jag kila ner för att borsta tänderna.

Har natur prov kring 13.00 tiden, så ett litet lycka till på det kanske man kan få?

Ha en superbra första dag på veckan hurrni!

and I never knew I could feel that much


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sötnos(L)

2009-03-23 @ 13:33:23
Postat av: Sanna

gullunge!

2009-03-23 @ 22:04:50
Postat av: Miia

söt du är :)

2009-03-23 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0