Måndag och ledig

Godmorgon! Vaknade ganska nyss, sitter och äter lite frukost nu. Hur underbart är det inte att vara ledig idag eller? Men imorgon är det tyvärr skola igen. Folk från vara , skövde och lidköping är tydligen lediga imorn också, fuskigt. Idag blir det samma som lördag och söndag, hemligt då alltså. Har så sjukt ont i halsen och ont i kroppen men ska ta några tabletter snart så är det bara att köra igen. Om jag blir sjuk kommer jag i alla fall inte kunna vara hemma, har träning imorn. Även om jag är sjuk måste jag dra dit och titta så jag inte missar några nya steg osv. Får hoppas att jag inte blir sjuk helt enkelt. Nu ska jag äta upp min frukost och sedan kila ner för en dusch. Ha en underbar dag!

Åh vad jag vill åka bort ett tag! Falkenberg där bilden är tagen är det som lockar mest


Foto: Me, myself and I

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Tobias

du är duktig på att ta bilder :)

2009-03-02 @ 12:07:55
Postat av: Adam

kryya :)

2009-03-02 @ 12:34:25
Postat av: Daniel

varför är alla lediga? :o

2009-03-02 @ 13:41:42
Postat av: Mathilda

lediga(L)

2009-03-02 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0